Oficines d'atenció ciutadana

 

Ubicació: c. de la Ciutat, 1 

 

Actualment aquest servei està format per dues oficines d’atenció ciutadana on es poden portar  a terme diferents tràmits. Hi ha una oficina situada a la plaça Major, i una altra al barri del Remei.

 

Aquesta oficina es va crear amb l’objectiu d’informar, registrar i iniciar la majoria  de tràmits i gestions.

 

Aquest servei s’encarrega:

-      De la informació ciutadana en general

-   De l’empadronament de les persones que ja han residit a Vic en algun moment, o bé que hi resideixen actualment (altes, baixes, modificacions, renovacions, confirmacions, volants i certificats d’empadronament, altes i modificacions al cens electoral, etc..)

-      Del registre general de sol·licituds i comprovació de documents

-      De l’exposició del tauler d’edictes

-      De l’inici d’expedients

-      De l’entrega de les targetes per a l’autobús i de les targetes per a la piscina per a majors de 65 anys

-      De l’entrega de les targetes verdes

-      De l’entrega de les bosses del pipicà

-      De l’alta al cens caní i entrega de la placa corresponent

-      D’inscripcions als centes cívics i altres.

-      Etc.

 

 

ENLLAÇ: Oficina d'atenció ciutadana

Accions del document

  • IMPULSVIC
  • SERMUVIC
Ajuntament de Vic
C. Ciutat 1, 08500 Vic
Tel. 93 886 21 00
Fax. 93 886 29 21
atenciociutadana@vic.cat

Horaris d'Atenció Ciutadana
  • CREACCIÓ
  • VIALNET
  • RASESVIC
  • VICVERD
  • MINSVIC

Carregant...