Consum

Ubicació: c. de Ramon d’Abadal i de Vinyals, 5, 3a planta

 

És un servei que presta l’Ajuntament, però que l’ha encomanat al Consell Comarcal, a l’oficina del Sucre. Aquest servei recull totes les queixes, reclamacions, incidències, etc. dels consumidors que tenen relació amb el consum.

 

És un servei dedicat a :

-       La informació, en què es poden consultar dubtes abans o després d’adquirir un producte o servei

-      La reclamació, si el producte adquirit no està en bones condicions, o bé no s’està d’acord amb la factura, o bé si hi ha dificultat a tramitar la baixa d’un servei

-       La denúncia, quan l’Administració hi intervé per tal d’evitar un perjudici general

-       La mediació, si el consumidor i l’empresa no arriben a cap acord, ajuda a trobar solucions

-       L’arbitratge, d’una manera extrajudicial, voluntària, ràpida, gratuïta i senzilla, amb caràcter vinculant, que permet resoldre les diferències sorgides entre es empreses i la seva clientela.

 

 

 

ENLLAÇ: Consell Comarcal d'Osona

Accions del document

  • IMPULSVIC
  • SERMUVIC
Ajuntament de Vic
C. Ciutat 1, 08500 Vic
Tel. 93 886 21 00
Fax. 93 886 29 21
atenciociutadana@vic.cat

Horaris d'Atenció Ciutadana
  • CREACCIÓ
  • VIALNET
  • RASESVIC
  • VICVERD
  • MINSVIC

Carregant...